Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Blended leren, of gecombineerd onderwijs, houdt in dat lesgevers contactmomenten combineren met online leeractiviteiten. Deze manier van lesgeven maakt de laatste jaren sterke opgang in Vlaanderen, met name in het volwassenenonderwijs. Dit boek stelt de belangrijkste bevindingen van het ALO!-project voor: een project met als doel de kwaliteit van online en blended leren in het volwassenenonderwijs te verbeteren én de onderzoeksresultaten te valoriseren naar de praktijk. Het maakt de koppeling tussen wetenschappelijk onderzoek (rond vier thema’s: kwaliteitszorg; ontwerp van blended modules en opleidingen; de individuele en sociale achtergrond van volwassen lerenden; en de professionalisering van lesgevers) en het online competentiecentrum (https://alo-obl.academy) dat alle valorisatieproducten ter beschikking stelt.Aan de slag met online en blended leren in het volwassenonderwijs is opgebouwd uit drie delen: cursist, lesgever en instelling. Doorheen de hoofdstukken worden voorbeelden uit en aanbevelingen voor de praktijk verweven met de onderzoeksresultaten, teneinde de lezer van dit boek te inspireren en handvaten aan te reiken om zelf aan de slag te gaan met blended leren.
Didactiek van het hoger en universitair onderwijs --- HO (hoger onderwijs) --- huisonderwijs --- e-learning --- beroepsvervolmaking --- volwasseneneducatie --- Didactics of higher education --- Volwassenenvorming ; Vlaanderen --- Blended leren --- PXL-Central Office 2020 --- hoger onderwijs --- didactische modellen --- blended leren --- online leermateriaal
Choose an application
Leren interprofessioneel samenwerken in de gezondheidszorg bestaat uit drie delen die het proces volgen waarin een module interprofessioneel leren samenwerken tot stand kan komen.
601.6 --- gezondheidszorg --- samenwerking --- interprofessioneel samenwerken --- aansluiting onderwijs-arbeidsmarkt --- Didactics of medicine --- teamwork --- HO (hoger onderwijs) --- Didactic evaluation --- Didactics of higher education --- reflectie (psychologie) --- samenwerkingsverbanden --- didactische werkvormen --- Didactic strategies --- methoden van het sociaal werk --- Hygiene. Public health. Protection --- multidisciplinair team --- Didactische werkvormen --- Didactiek van de geneeskunde --- Didactiek van het hoger en universitair onderwijs --- Hygiëne. Gezondheidszorg. Bescherming --- beroepscompetenties --- PXL-Social Work 2018 --- Health care reform --- Teamwerk --- Gezondheidszorg --- Professionalisering --- Samenwerking
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|